Kunsten å fortelle om gips

Bygg Reis Deg er byggenæringens største og viktigste møteplass. 540 messeutstillere konkurrerte om oppmerksomheten til 40 000 besøkende. For Norgips utviklet Hesthest et utstillingskonsept som både ga fokus på bredden av Norgips' sortiment og som dramatiserte hvert enkelt produkts egenskaper. Kunstverk med titler og beskrivelser inviterte besøkende til å engasjere seg i verkene og lære om produktene. Bidraget fikk utmerkelsen BESTE STAND på det som er en av Norges mest påkostede messer.

The solution

We are excited to launch our new company and product Ooooh. After being featured in too many magazines to mention and having created an online stir, we know that Ooooh is going to be big. You may have seen us in the Dinosaurs’ Den where we were we told that we didn’t need them because we were already doing it so well ourselves.

01. Homepage layout
02. Collections Overview
03. Collections Details

Thank you

We are excited to launch our new company and product Ooooh. After being featured in too many magazines to mention and having created an online stir, we know that Ooooh is going to be big. You may have seen us in the Dinosaurs’ Den where we were we told that we didn’t need them because we were already doing it so well ourselves.